Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u een overzicht van alle veelgestelde vragen bij Naamketting en in het linker menu kunt u navigeren naar andere onderwerpen.
Materiaal:
Materiaal
De collectie van Naamketting is gecontroleerd volgens de Waarborgwet. Alle gouden sieraden zijn gemaakt van 14 karaat goud en daarom voorzien van het keurmerk 585. De zilveren sieraden zijn vervaardigd van Sterling zilver en hebben het keurmerk 925.
Het doel van de Waarborgwet is om consumenten te beschermen tegen bedrog en ondernemers te beschermen tegen fraude en oneerlijke concurrentie. Daarom moeten alle voorwerpen van edelmetaal voordat ze te koop worden aangeboden, gewaarborgd zijn.
Materiaal
Ja, al onze sieraden zijn nikkelvrij ! Dat is fijn als jij een nikkelallergie zou hebben. Een nikkel allergie uit zich vaak door rode jeukende plekken. Heel vervelend als je daar last van hebt. Nikkel komt veel voor in sieraden zoals oorbellen, gespen, piercings en ook in kettingen. Nikkel is een NIET edel metaal en wordt bij ons dus zeker niet gebruikt.
Materiaal
Echt zilver wordt zwart! Het is dus goed te zien dat jouw sieraad van echt zilver is. Het komt door het blootstellen aan de open lucht (oxideren). Ook worden zilveren sieraden sneller zwart door bijvoorbeeld zweet, parfum, (bodylotion en hand crème) en het gebruik met schoonmaak artikelen. Het kan te maken hebben met de ph waarde van je huid, bij de één is die net iets zuurder dan bij de ander. Ook medicijngebruik of zelfs je gesteldheid kan invloed hebben op het zwart worden van het zilver.
Sommige zilveren sieraden zijn gerhodineerd of verguld. Hierdoor zal een reactie minder snel plaats vinden en deze sieraden minder snel zwart worden. Echter door dit proces krijgt het zilver meer de kleur van staal. Omdat wij dit niet mooi vinden is er voor gekozen om onze sieraden niet te bewerken met rhodium.
Materiaal
Zilver wordt zwart/ bruin. Dat is haast niet te voorkomen. Natuurlijk kun je je zilveren sieraad weer prachtig blinkend krijgen. Zo zou je bij de juwelier een zilverdoek kunnen kopen. Het beste is een flanellen doek die behandeld is. Door je zilveren sieraden op te wrijven met deze doek, verwijder je de aanslag waardoor je sieraad de prachtige glans weer terug krijgt en weer gaat blinken.
Bestellen:
Bestellen
Bestellen bij Naamketting is via een paar eenvoudige stappen te regelen. Klanten hebben bij ons geen account nodig.
De op onze website vermelde prijzen zijn inclusief B.T.W.
- Stap 1: Klik op het gewenste naamsieraad en vul de gewenste tekst/naam in. Blanco regels laten wij ook blanco en graveren wij niet.
- Stap 2: Klik op "toevoegen aan winkelmandje".
- Stap 3: Vul alle velden in en controleer de gegevens van de bestelling. Kies een betaalmethode: iDEAL (internetbankieren) Credit Card Paypal Onder Rembours (betaling aan postbode) Opmerkingen: Vul hier eventuele opmerkingen Winkelwagen: Hier staat een overzicht van de geselecteerde producten. Adresgegevens: Vul hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling in.
- Stap 4: Door te klikken op "afrekenen" wordt de bestelling definitief.
- Stap 5: Van elke afgeronde bestelopdracht sturen wij per e-mail een orderbevestiging. Het is dus belangrijk om een correct e-mailadres in te vullen! De orderbevestiging is geen betaalbewijs, maar geeft aan dat de bestelling is geplaatst en door ons is ontvangen.
Bestellen
Alleen als de bestelling nog niet in productie is genomen, is annuleren mogelijk. Meestal nemen wij bestellingen een dag na ontvangst in productie. In geval van annulering is het aan te raden om direct contact met ons op te nemen. Zodra de bestelling in productie is genomen, is annuleren niet meer mogelijk. Alle naamsieraden zijn persoonlijk en maken wij speciaal voor de besteller. Daarom is annuleren na de start van het productieproces helaas niet meer mogelijk. Na verwerking van de annulering zorgen wij uiteraard voor terugbetaling.
Meer weten? Neem contact op met onze klantenservice. info@aamketting.nl
Bestellen
Online-bestellen bij Naamketting is leuk en dat willen we graag zo houden. Daarom betaal je bij ons geen verzendkosten.
Bestellen
Wil je een extra naam of is een sieraad niet helemaal naar je zin? In dat geval kun je een verzoek doen bij onze klantenservice om het product aan te passen.
De klantenservice kan vervolgens vermelden of de aanpassing / het verzoek mogelijk is en of er extra kosten aan verbonden zijn.
Je kunt onze klantenservice bereiken via info@naamketting.nl.
LET OP: Achterkant gravure is op dit moment nog niet mogelijk!
Bestellen
Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om de achterkant te graveren.
Bestellen
Wij houden van duidelijkheid. Daarom zijn al onze prijzen in euro's en inclusief BTW. Wat je ziet staan als prijs is dus ook echt de prijs die je betaalt.
Betalen:
Betalen
Wij willen dat onze klanten veilig en met plezier kunnen winkelen. Daarom gebruiken we alleen betaalsystemen met een actuele en vertrouwde internettechnologie. Naamketting biedt de betaalmogelijkheden:
Al onze betalingen lopen via de betaalprovider Ogone. Dit gebeurt via een uiterst beveiligde SSL server die de creditcardgegevens versleuteld verstuurt. Onze webwinkel ontvangt de betaling zonder dat wij uw financiële informatie te zien krijgen.
Betalen
Indien mogelijk probeer eerst een andere betaalmethode. Lukt dit ook niet, dan kunt u het beste even telefonisch contact met ons opnemen. Wij kunnen u vertellen of u individueel problemen ondervind met het betalen of dat er een algemene storing is. Ons telefoonnummer is 078 - 61 86 171.
Betalen
Nee, helaas accepteren wij geen VVV-bonnen.
Bezorgen:
Bezorgen
Je kunt er vanuit gaan dat de bestelde sieraden vanaf ca. 5 werkdagen na je bestelling in huis zijn. Direct nadat je een bestelling geplaatst hebt wordt het sieraad in productie genomen. Het maken van een naamsieraad duurt doorgaans twee tot drie werkdagen. Op de laatste werkdag zullen we je sieraad verzenden. De verzending met de post neemt dan nog 1-2 werkdagen in beslag.
Bezorgen
Je kunt je bestelling niet volgen tijdens de verzending. Zodra wij alles hebben ingepakt en de postbode zich bij ons heeft aangemeld, krijg je van ons een e-mail bericht dat je bestelling is verzonden. Over het algemeen duurt het dan nog 1 tot 2 werkdagen voordat de postbode de door jou bestelde sieraden bij je afleverd.
Bezorgen
Wil jij jouw bestelling op een ander adres ontvangen? Dan is dat voor ons geen enkel probleem. Je kunt het verzendadres aangeven bij de eerste stap van de checkout. Bij afleveradres kun je aanvinken dat je het pakketje op een ander adres afgeleverd wilt hebben.
Bezorgen
Het is momenteel niet mogelijk om je bestelling bij ons of op locatie af te halen. Wél doen wij er alles aan, wat in ons vermogen ligt om je nieuwe sieraad zo snel als mogelijk bij jouw thuis te krijgen!
Bezorgen
Je hebt je bestelling net geplaatst en nu is het onze taak om er iets moois van te maken. We besteden daarom veel aandacht aan het inpakken van jouw bestelling. Een mooi doosje en een stevige verpakking zorgen ervoor dat jouw net bestelde sieraad heelhuids bij je thuis komt.
Wij doen er dus alles aan, zodat jij jouw sieraad mooi gepresenteerd en in een voortreffelijke staat ontvangt.
Ruilen & retourneren:
Ruilen & retourneren
Onze sieraden zijn op maat gemaakt en zijn gepersonaliseerd met bijvoorbeeld een naam of datum. Om deze reden is het niet mogelijk om deze te ruilen of te retourneren.
Heb je echter een sieraad van ons ontvangen wat onjuist is door onze fout? Dan lossen wij dit graag zo spoedig mogelijk voor je op en bieden we je bij deze onze welgemeende excuses aan! Je kunt in dat geval het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
Dat kan telefonisch via 078 - 61 86 171 of per e-mail via info@naamketting.nl. Wanneer je per e-mail contact opneemt is het altijd handig om direct een foto van het sieraad mee te sturen.
Ruilen & retourneren
Heeft u een sieraad met een productiefout? Dan kunt u het artikel naar ons retour zenden. Hiervoor moet u eerst een e-mail naar onze klantenservice sturen met een retouraanvraag. Het beste is om direct een foto van het sieraad mee te sturen.
Wij sturen vervolgens een retourformulier naar u op. Hierop kunt u uw gegevens, het ordernummer en de reden van retour vermelden.
Zodra uw sieraad bij ons binnen is, zullen we de service aan uw sieraad uitvoeren. U ontvangt vervolgens het nieuwe sieraad enkele dagen later weer in huis.
Ruilen & retourneren
Wanneer het onze fout is geweest dan worden retouren geaccepteerd. Dit betekend dat wij ook de retourkosten voor onze rekening nemen. Wel hanteren we een standaardvergoeding van €2,50 in Nederland en van €4,00 uit België.
Ruilen & retourneren
We verwachten een retouraanvraag binnen 7 werkdagen na ontvangst. We vertrouwen je dat het sieraad ongedragen en onbeschadigd bij ons retour komt (buiten de productiefout).
Service:
Service
Alle sieraden uit onze goud en zilver collectie zijn conform de Nederlandse Waarborg Wet gekeurd en met de meeste zorgvuldigheid gefabriceerd. Wij garanderen jouw aankoop dan ook 4 maanden tegen fabricagefouten.
Service
Dat is uiteraard niet de bedoeling en dat betreuren wij ten zeerste. Neem zo snel mogelijk contact met ons op en wij lossen het direct op. Op een voor jou zo gunstig mogelijk manier. Onze excuses voor het ongemak!
Je kunt telefonisch contact opnemen via 078 - 61 86 171 of per e-mail via info@naamketting.nl. Wanneer je per e-mail contact opneemt is het altijd handig om direct een foto van het sieraad mee te sturen.